Klachten

Hebt u een vraag, een probleem of een klacht? 

Wij doen er alles aan om zo goed mogelijk met u te communiceren, de diagnoses en behandelingen zo goed mogelijk uit te leggen en ervoor te zorgen dat u goed geinformeerd en tevreden bent. Bent u onverhoopt toch ergens ontevreden over? Dan gaan wij ons best doen om het op te lossen. 

Hebt u een suggesties over hoe wij onze zorg, diensten of communicatie kunnen verbeteren? Mail naar balie@mondzorgdavinci.nl of vul het contactformulier in.

Hebt u vragen over een factuur, een behandelingsplan of andere praktijkzaken? U kunt ons bellen of mailen, dan reageren wij zo spoedig mogelijk.

Hebt u een klacht over een uitgevoerde behandeling? Wij nodigen u graag uit voor een gesprek, zodat u de kans krijgt om persoonlijk uw ongenoegen te uiten. Wij krijgen hierdoor de mogelijkheid om aanvullende uitleg te geven en uw ongenoegen hopelijk te laten verdwijnen. U kunt altijd een second opinion aanvragen bij een collega in de buurt om de situatie te bespreken. Wellicht kan hierdoor uw of ons standpunt worden herzien. 

Als dit niet afdoende blijkt te zijn, dan kunt u onafhankelijk advies krijgen via het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) 0900 – 202 5012 (€0,90 per gesprek). Mocht dat ook geen oplossing bieden, dan zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT). U kunt deze dienst bereiken via deze link